Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Greek Internet Marketing - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Προώθηση Ιστοσελίδων

Greek Internet Marketing - Κατασκευή Ιστοσελίδων & Προώθηση Ιστοσελίδων



"Αν Ψάχνετε Μια Ποιοτική Λύση Για Ένα Κερδοφόρο Δικτυακό Τόπο Τότε Αυτό Είναι Ένα Από Τα Σημαντικότερα Κείμενα Που Θα Διαβάσετε Ποτέ..."
Ορίστε το γιατί:

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, οι περισσότερες εταιρίες web design στην Ελλάδα, εξειδικεύονται στην κατασκευή ιστοσελίδων αυτή καθεαυτή. Με λίγα λόγια κύριο μέλημα τους είναι ο όμορφος σχεδιασμός του δικτυακού τόπου. Δεν υπάρχει τίποτα στραβό με αυτό όμως υπάρχει μια σημαντική παράλειψη...

Στην Ελληνική αγορά λείπουν οι ολοκληρωμένες λύσεις. Η κατασκευή ενός δικτυακού τόπου αρχίζει τις πιο πολλές φορές εντελώς στραβά! Τι εννοούμε;
Μήπως και εσείς κάνετε το λάθος του "Εμείς";

Τα περισσότερα υπάρχοντα websites εστιάζουν πολύ στο “εμείς”: η εταιρία μας, η ιστορία μας, το προφίλ μας. Δυστυχώς αν και αυτό είναι το πιο συνηθισμένο είναι και το πιο βαρετό για τους επισκέπτες του site. Αυτό που ενδιαφέρει τον επισκέπτη είναι πάντα το WIIFM (what's in it for me) δηλαδή τι έχω εγώ να κερδίσω;


Άλλο πρόβλημα;
Τα 30 δευτερόλεπτα

Ιστοσελίδες με όμορφο design όπου ο επισκέπτης χρειάζεται πάνω από ένα λεπτό για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται είναι άχρηστες. Έρευνες δείχνουν ότι ότι ένας δικτυακός τόπος θα πρέπει μέσα σε 30 δευτερόλεπτα το πολύ να τραβά την προσοχή και να παρουσιάζει το κύριο μήνυμα (το ανταγωνιστικό πλεόνεκτημα).

Ένα άλλο συχνό λάθος είναι η έλλειψη ανανέωσης... Η έλλειψη ανανέωσης δείχνει εγκατάλειψη και μειώνει το κύρος. Επίσης κάνει τον επισκέπτη καχύποπτο για το αν ακόμα υπάρχει η επιχείρηση και ισχύουν αυτά που γράφει το site.

Οπότε καταλήγουμε στην κρίσιμη ερώτηση:
Ποιός είναι ο στόχος ενός δικτυακού τόπου;

Προφανώς στόχος πρέπει να είναι η αύξηση της κερδοφορίας είτε άμεσα είτε έμμεσα.

Ωφελεί η ύπαρξη ενός website εάν δεν το επισκέπτεται κανείς;

Γιατί να φτιάξει κάποιος ένα website που θα κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ εάν δεν το επισκέπτεται κανένας;

Χρειάζονται επισκέπτες και μάλιστα στοχευμένοι που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες!!!
Τι γίνεται λοιπόν με ένα συμβατικό site; Απλά δεν ξέρουμε ποιοί είναι οι επισκέπτες και τι ψάχνουν. Μπορεί να έχουμε επισκεψιμότητα αλλά όχι στοχευμένη. Ακόμα χειρότερα μπορεί να ξοδεύουμε άδικα λεφτά σε διαφημίσεις όπως banners! Όταν ξοδεύονται λεφτά θα πρέπει πάντα να γνωρίζουμε τo κέρδος από την επένδυση (ROI - return on investment)
Τι λείπει λοιπόν;





Δεν υπάρχουν σχόλια: